چه سایت هایی را می توان با وردپرس ایجاد کرد

چه سایت هایی را می توان با وردپرس ایجاد کرد

در این مقاله ، ۱۰ موردی که می توان با وردپرس انجام داد آمده است . شانسی که وجود دارد این است که نگرانی در خصوص چیزی که می خواهید انجام دهید در وردپرس وجود ندارد چرا که قالب ها ، افزونه ها و ابزارهایی برای انجام سادگی کار وجود دارند .

۱- وب سایت تجاری

آیا می دانید که تعداد بسیاری زیادی از وب سایت های تجاری با وردپرس طراحی شده اند ؟ چرا که تنها با یک کیلیک ساده ماوس در بخش مطالعه تنظیمات داشبورد ورد پرس خود ، می توانید صفحه وب سایت خود را به یک صفحه ایستا همانند صفحه خانگی سایت تجار ی تبدیل کنید. سپس می توانید صفحات بیشتری را به سایت بی افزاید اصلاحات را اعمال کنید و حتی یک وبلاگ به آن اضافه کنید.

۲- وب سایت تجارت الکترونیک

اگر می خواهید کالاهایی را به فروش برسانید یا یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید ، شما می توانید به سادگی با یک قالب وردپرس طراحی شده به این هدف دست یابید . همچنین تعداد زیادی افزونه وردپرس وجود دارد که به شما توانایی  تبدیل وب سایت خود به یک وب سایت  تجارت الکترونیک کامل یا یک کارت خرید ساده به وب سایت خود را فراهم می سازد.

۳- وب سایت forum

وردپرس با انواع ابزارهای فروم آنلاین به صورت یکپارچه ترکیب شده است همچنین یک افزونه وردپرس به نام simple press وجود دارد که ایجاد یک فروم برای وب سایت راحتی ساده تر می کند.

۴- وب سایت تجمیعی

اگر شما طرفدار وب سایتهایی همچون Alltop یا popurls هستید و می خواهید سایت ایجاد کنید که لینکها را از بلاگ خاصی یا فیدهای Rss سایت جمع آوری کنید این کار با وردپرس قابل انجام است . قالب های onenews wordpress و Accumulo wordpress برای این کار تعبیه شده اند.

۵- سایت عضو گیری

ایجاد یک سایت عضو گیری با وردپرس می توان به سادگی انتشار یک سایت اختصاصی و دعوت افراد برای عضویت در آن باشد به سادگی بر طبق قوانین که به اعضا از طریق داشبورد وردپرس خود اعلام می شود عضویت را می توان فعال کرد.

۶-شما می توانید از وردپرس برای ایجاد یک سایت مشاغل با استفاده از قالب job board یا یک افزونه  job board استفاده کنید.

۷- سایت رزومه

رزومه های آنلاین بسیار محبوب می باشند و می توانید از وردپرس برای ایجاد آن برای خود به سرعت و سادگی با قالب وردپرس رزومه همچون  my resume استفاده کنید.

۸- سایت پورتفولیو

اگر شما یک عکاس یا طراحی با مجموعه ای از تصاویر هستید که قصد دارید آنها را در وب سایت خود قرار دهید با استفاده از قالب ورد پرس همچون modern portfolio برای انجام این کار به صورت کاملا حرفه ای می توانید انجام دهید.

۹- سایت مجله

شما می توانید مجله آنلاین خود را با استفاده از وردپرس منتشر کنید تنها کافی است که قالب مجله وردپرس که دوست دارید همچون delicious magazine theme را انتخاب کنید.

۱۰- سایت های curation

ابزارهای curation زیادی وجود دارد که به صورت یکپارچه با وردپرس از طریق افزونه های ایجاد شده توسط شرکتهای این ابزارها به وجود آمده اند. یکی از این ابزارها Robel mouse می باشد.

چه سایت هایی را می توان با وردپرس ایجاد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =